Comunicat fastPark privind situatia actuala

Avem increderea ca impreuna vom putea depasi momentele dificile prin care trecem!

Scrisoare catre partenerii fastPark

In aceasta perioada, suntem solidari cu intrega societate si aducem multumirile noastre tuturor celor care contribuie la limitarea si prevenirea infectarii cu Coronavirus, intregului personal medical care face eforturi pentru tratarea pacientilor, dar si celor care ne asigura aprovizionare cu bunuri si serviciile necesare vietii cotidiene.

Avem increderea ca impreuna vom putea depasi momentele dificile prin care trecem!

In acest context, dorim sa informam toti partenerii nostri ca activitatea companiilor din grupul AVITECH continua la acelasi nivel de profesionalism si ii asiguram ca respectam toate masurile de siguranta impuse de Ministerele Sanatatii si Afacerilor Interne.

Cele mai importante obiective ale noastre sunt protejarea propriilor angajati si asigurarea de continuitate in prestarea de servicii catre clientii nostri, oriunde pe teritoriul Romaniei, pentru a nu le afecta bunul mers al activitatii. De asemenea, asiguram toti partenerii nostri ca facem eforturi sustinute pentru respectarea contractelor si angajamentelor asumate, asa cum am reusit in toti cei peste 20 de ani de la infiintare, indiferent de momentele grele prin care am trecut.

Pentru a preveni raspandirea noului virus si a limita efectele epidemiei asupra activitatii curente, am implementat mai multe masuri si a fost desemnat un grup intern responsabil cu urmarirea atenta a evolutiei acestei crize, atat pe plan national cat si international, care ne informeaza constant despre noi masuri de preventie si protectie ce apar, dar si referitor la problemele ce pot aparea in lantul de aprovizionare cu echipamente si piese de schimb.

In locatiile in care prestam serviciile, personalul nostru este dotat cu mijloace de protectie specifice si acceseaza doar spatiile de lucru in care se respecta normele de igiena specifice contextului actual.  De asemenea, echipele noastre de interventie, instalari sau punere in functiune sunt alcatuite predominant, din doua persoane tocmai pentru a preveni raspandirea infectarii. Personalul de la sediul central isi continua activitatea lucrand de acasa, pe o perioada de cel putin doua luni. Sefii departamentelor se deplaseaza de doua ori pe saptamana la sediul central, pentru discutii privind coordonarea activitatii, iar acest lucru se realizeaza cu respectarea masurilor de igiena corespunzatoare spatiilor de lucru in cladirile aglomerate. Intreaga activitate este derulata cu ajutorul solutiilor Microsoft Office 365, Teams, Dynamics CRM.

Suntem foarte preocupati pentru siguranta noastra, dar si a partenerilor nostri, inclusiv in ceea ce priveste transmiterea eficienta de informatii corecte. Pana in prezent, in cadrul companiilor noastre, nu exista nicio persoana infectata sau in carantina.

Dorim tuturor multa sanatate, putere, sa trecem impreuna peste toate greutatile!

Madalin Neculaesei
CEO fastPark

Proiecte
Pe aceeasi tema

Ultimele noutati

Cluj-Napoca

Doresti mai multe informatii despre solutiile oferite de compania noastra?

Leave A Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Color
  • Additional information
  • Attributes
  • Custom fields
Compare
Wishlist 0
Open wishlist page Continue shopping